środa, 18 stycznia 2017

Urodzinowy T-shirt w miśki

Dzieci rosną jak na drożdżach i tak oto mój Chrześniak skończył niedawno 6 lat! Kiedy ten czas upłynął? Na urodziny dostał ode mnie t-shirt w Miśki.

T-shirt rozmiar 128 wg książki Mamo uszyj mi. Nie ma w tej książce rozmiarów 80/86, więc póki co testuję wykroje na większe dzieciaki, a Franek i tak kiedyś dorośnie :)

Bluzeczka wraz z maskotką żółwiem spodobała się z czego bardzo się cieszę :)

Przód

Tył

Szczegóły


tkaniny: Miśki z dresówka.pl, niebieski z lokalnego sklepu 

1 komentarz:

  1. Ekstra :-) Lubię te miśki. Szyłam mojemu młodemu bluzę z zimowych. Z brazowych będzie dres na wiosnę (jak mi jeszcze z tego kawałka nie wyrósł). Czas leci, ani się obejrzysz, a sama będziesz wbijała 6 świeczek ;-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń